Το 1951, η Piaggio Squadra Corse άφησε άφωνο τον αγωνιστικό κόσμο, θριαμβεύοντας απέναντι σε πραγματικές off road μοτοσυκλέτες σε έναν από τους πιο σκληρούς και υψηλού κύρους αγώνες: στο Sei Giorni Internazionale στο Βαρέζε της Ιταλίας.
Κληρονομώντας το όνομά της από αυτή τη νίκη, η Vespa Sei Giorni ξεχώριζε από το υπερμέγεθες ρεζερβουάρ, τον αεροδυναμικό σχεδιασμό της ποδιάς και την πιο μεγάλη δεξιά πλαϊνή τσάντα.
Το στυλ της νέας Vespa Sei Giorni θυμίζει αναμφίβολα το κλασικό ύφος της Vespa, με στοιχεία όπως το “faro basso” – ο χαμηλά τοποθετημένος προβολέας πάνω στο μπροστινό φτερό -, το γυμνό τιμόνι και η κοντή φιμέ ζελατίνα, χωρίς όμως συμβιβασμούς σε ό,τι αφορά τη σύγχρονη τεχνολογία.
Ο σπος χαρακτήρας υπογραμμίζεται από το νούμερο “6”, τυπωμένο έντονα απευθείας στο σώμα, τα μαύρα στοιχεία, τις κόκκινες λεπτομέρειες και τη σέλα που δίνει την εντύπωση μονόσελου (άλλα είναι εγκεκριμένη και για συνεπιβάτη). Στο εσωτερικό της ποδιάς, το ταμπελάκι “Special Edition” με τον σειριακό αριθμό μαρτυρά τη μοναδικότητα αυτού του ειδικού μοντέλου.
Η Vespa Sei Giorni υιοθετεί τα βασικά χαρακτηριστικά της Vespa GTS, σε ό,τι αφορά το στυλ, την άνεση και την ασφάλεια: ευρύχωρος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, φυσική θέση οδήγησης που επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο του οχήματος και παρέχει απόλυτη άνεση ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις.
Η θύρα USB, που περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό, βρίσκεται στο ντουλαπάκι της ποδιάς, ενώ τα μπροστινά φλας διαθέτουν φώτα LED που λειτουργούν ως φώτα πορείας ημέρας. Σε επίπεδο ασφάλειας, περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS).