TRULY NEW, ALWAYS V7

Περισσότερα από 50 χρόνια έχουν περάσει από την παραγωγή της πρώτης V7 και η Moto Guzzi παρουσιάζει με υπερηφάνεια, μια νέα, σημαντική εξέλιξη στην ιστορία του μοντέλου. Η ανανέωση είναι τόσο βαθιά, που η προοδευτική αρίθμηση σε λατινικούς αριθμούς, η οποία έχει χαρακτηρίσει τα διάφορα στάδια εξέλιξης του μοντέλου από την επιστροφή του στην αγορά το 2007, απαλείφεται.
Ωστόσο, η προσωπικότητα και η αυθεντικότητα παραμένουν ανέπαφες, αξίες που αντέχουν στον χρόνο και έχουν ενσωματωθεί στον γενετικό κώδικα κάθε μοτοσυκλέτας Moto Guzzi.

Η νέα V7 είναι ταχύτερη, πιο άνετη, καλύτερα εξοπλισμένη και εκλεπτυσμένη, διατηρώντας παράλληλα τον αυθεντικό χαρακτήρα Moto Guzzi.

Η V7 θα διαθέτει στον βασικό της εξοπλισμό, τον ρυθμιζόμενο έλεγχο πρόσφυσης MGCT, ο οποίος μπορεί να απενεργοποιηθεί. Θα διατίθεται και σε έκδοση μειωμένης ισχύος, συμβατή με τους περιορισμούς που αφορούν στην οδήγηση με άδεια Α2, ιδανική επιλογή για τους νέους Guzzisti.

V7 STONE

Ένα αριστούργημα που συνδυάζει τον μινιμαλισμό με το στυλ και τον χαρακτήρα της Moto Guzzi.Ο εμβληματικός εγκάρσιος V-twin κινητήρας έχει βελτιωμένη ισχύ και είναι έτοιμος να προσφέρει μια άνευ προηγουμένου οδηγική εμπειρία, πάντα κρατώντας την ψυχή του αρχικού μοντέλου. Πρακτική και ασφαλής, χάρη στο πλαίσιο και την εκλεπτυσμένη εργονομία, η V7 STONE εγγυάται απόλυτη άνεση για τον αναβάτη και τον συνεπιβάτη.

V7 SPECIAL

Κλασική και κομψή, η V7 SPECIAL διαθέτει μια απαράμιλλη προσωπικότητα. Πιστή στις ρίζες της και αναβαθμισμένη με τον νέο κινητήρα 850cc, η V7 SPECIAL διαθέτει όλη την ισχύ και την ομορφιά που περιμένεις από μία αυθεντική Moto Guzzi. Είναι ένα διαχρονικό σύμβολο, με όλες τις ανέσεις μιας σύγχρονης μοτοσυκλέτας που βελτιώνει την απόδοση, την ασφάλεια και την απόλαυση οδήγησης. Ιδανική για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν, στη σέλα ενός αληθινού θρύλου.

V7 CENTENARIO

Η V7 είναι πάντα έτοιμη να γράψει ιστορία, ακόμη περισσότερο πενήντα χρόνια μετά την κυκλοφορία του πρώτου μοντέλου. Αυτό το παγκόσμιο σύμβολο ιταλικού μοτοσυκλετισμού ανανεώνεται με την ευκαιρία της εκατονταετίας, αλλάζοντας την αισθητική και τα χρώματα, διατηρώντας ωστόσο τον χαρακτήρα και τις αξίες που το έχουν κάνει ένα διαχρονικό αριστούργημα.

Νέος κινητήρας

Ο νέος κινητήρας Moto Guzzi κάνει το ντεμπούτο του στη νέα V7 και αποτελεί συνέχεια του κινητήρα της V85 TT. Είναι ο νεότερος και πιο σύγχρονος κινητήρας που έχει κατασκευαστεί στο Mandello και εγγυάται καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη συνολική απόδοση, με στόχο να προσφέρει απολαυστική εμπειρία οδήγησης, διασκέδαση και αξιοπιστία.

Εξεζητημένη σχεδίαση

Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, το νέο μοντέλο του Mandello διαθέτει πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό και χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ωριμότητα. Η ωριμότητα αυτή είναι επίσης εμφανής και στο αισθητικό αποτύπωμα του μεγαλύτερου κινητήρα, ο οποίος ξεχωρίζει με τα μεγάλων διαστάσεων και διαφορετικής διάταξης τελικά της εξάτμισης. Η πίσω όψη τονίζει τον ενισχυμένο άξονα τελικής μετάδοσης και τον φαρδύτερο πίσω τροχό, καθώς και τα πιο στιβαρά πίσω αμορτισέρ της Kayaba.

Πιο άνετη από ποτέ

Το πλαίσιο έχει επίσης αναβαθμιστεί, με την προσθήκη ατσάλινων ενισχύσεων στον λαιμό του τιμονιού, ενώ το νέο ζεύγος των πίσω αμορτισέρ μεγαλύτερης διαδρομής και η νέα σέλα δύο επιπέδων εξασφαλίζουν μεγαλύτερη άνεση. Στην ίδια κατεύθυνση είναι και οι ολοκαίνουριες βάσεις των μαρσπιέ συνεπιβάτη.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Νέος κινητήρας

Ο νέος κινητήρας Moto Guzzi κάνει το ντεμπούτο του στη νέα V7 και αποτελεί συνέχεια του κινητήρα της V85 TT. Είναι ο νεότερος και πιο σύγχρονος κινητήρας που έχει κατασκευαστεί στο Mandello και εγγυάται καλύτερες επιδόσεις και βελτιωμένη συνολική απόδοση, με στόχο να προσφέρει απολαυστική εμπειρία οδήγησης, διασκέδαση και αξιοπιστία.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ

Εξεζητημένη σχεδίαση

Σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση, το νέο μοντέλο του Mandello διαθέτει πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό και χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ωριμότητα. Η ωριμότητα αυτή είναι επίσης εμφανής και στο αισθητικό αποτύπωμα του μεγαλύτερου κινητήρα, ο οποίος ξεχωρίζει με τα μεγάλων διαστάσεων και διαφορετικής διάταξης τελικά της εξάτμισης. Η πίσω όψη τονίζει τον ενισχυμένο άξονα τελικής μετάδοσης και τον φαρδύτερο πίσω τροχό, καθώς και τα πιο στιβαρά πίσω αμορτισέρ της Kayaba.

ΑΝΕΣΗ

Πιο άνετη από ποτέ

Το πλαίσιο έχει επίσης αναβαθμιστεί, με την προσθήκη ατσάλινων ενισχύσεων στον λαιμό του τιμονιού, ενώ το νέο ζεύγος των πίσω αμορτισέρ μεγαλύτερης διαδρομής και η νέα σέλα δύο επιπέδων εξασφαλίζουν μεγαλύτερη άνεση. Στην ίδια κατεύθυνση είναι και οι ολοκαίνουριες βάσεις των μαρσπιέ συνεπιβάτη.

Ανακάλυψε τα 

Moto Guzzi V7 Special E5

Τιμή: 9.630,00 € ΣΤΗ ΣΕΛΑ ΕΝΟΣ ΘΡΥΛΟΥ Κλασική και κομψή,

Moto Guzzi V7 Stone Centenario E5

Τιμή: 9.680,00 € Η ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ Εδώ και 100

Moto Guzzi V7 Stone E5

Τιμή: 9.480,00 € ΑΡΜΟΝΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΝΑΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗΣ Ένα αριστούργημα
Back to Top