Η απόλυτη Superbike

Η RSV4 είναι πολλά περισσότερα από μια μοτοσυκλέτα με πανίσχυρο κινητήρα. Είναι το αποκορύφωμα του φιλόδοξου project που ανέλαβε το αγωνιστικό τμήμα της Aprilia, το οποίο υιοθετεί την απολύτως πιο προηγμένη τεχνολογία και συνδυάζει χαρακτηριστικά όπως είναι τα αεροδυναμικά φτερά, η εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση, οι 217 ίπποι ισχύος και η μεγαλύτερη ροπή από ποτέ. Όλα αυτά τα στοιχεία συνδυάζονται τέλεια, με το χαρακτηριστικό πλαίσιο της Aprilia. Η RSV4  είναι ένα αριστούργημα που θα ανεβάζει τους παλμούς σας, με την πρώτη ματιά και θα σας συναρπάζει με κάθε άγγιγμα του γκαζιού.

Για μια ακόμη φορά, η Aprilia RSV4 έκανε το αδύνατο, δυνατό και ανέβασε την αεροδυναμική απόδοση σε νέο επίπεδο, με τα αεροδυναμικά φτερά και το δύο στρώσεων φέρινγκ της.
Σημαντικό είναι και το ανεστραμμένο ψαλίδι που προέρχεται από την αγωνιστική τεχνολογία της Aprilia, καθώς και το πακέτο των ηλεκτρονικών που περιλαμβάνει το προηγμένο σύστημα APRC. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τη συγκλονιστική ισχύ 217 ίππων, την αυξημένη ροπή και φυσικά, με το ασύγκριτο πλαίσιο της Aprilia.  Πραγματοποιώντας πολλές συγκριτικές δοκιμές σε όλο τον κόσμο, η RSV4 απέδειξε την υπεροχή της και ανταπεξήλθε σαν γνήσιος πρωταθλητής.

Αεροδυναμική MotoGP

Στη νέα σχεδίαση τα αεροδυναμικά φτερά δεν είναι εξαρτήματα που εξέχουν από τα πλευρά της μοτοσυκλέτας, αλλά είναι πλέον  ενσωματωμένα στο δύο στρώσεων φέρινγκ. Η ανάλυσή τους έχει γίνει με τη χρήση λογισμικού, αλλά και με δοκιμές σε τούνελ αέρα. Η απόδοσή τους έχει ελεγχθεί διεξοδικά στον δρόμο και σε πίστα αγώνων, από τους μηχανικούς αεροδυναμικής της Aprilia Racing. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα, καθώς και την καλύτερη αεροδυναμική προστασία και απόδοση που είχε ποτέ.

Ένας κινητήρας που ανεβάζει τους παλμούς στα ύψη

Τα νέα μοντέλα RSV4 και RSV4 Factory είναι εφοδιασμένα με τον ίδιο κινητήρα 1100 κ.εκ., τον πρώτο στον κόσμο, υψηλής απόδοσης και στενού προφίλ κινητήρα που έχει τοποθετηθεί σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Ελαφρύς και με μικρότερες διαστάσεις από οποιονδήποτε άλλο κινητήρα, παρέχει ροπή που αγγίζει τα 125 Nm στις 10.500 στροφές/λεπτό. Η ιπποδύναμη παραμένει στους εντυπωσιακούς 217 ίππους, οι οποίοι κυριαρχούν στην κατηγορία, ο κινητήρας όμως, πλέον καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές Euro 5 και ξεπερνά το όριο των 305 χλμ./ώρα σε τελική ταχύτητα.

Σχεδιάστηκε για μεγαλύτερη άνεση

Η βελτιωμένη αεροδυναμική οφείλεται επίσης, στο σχήμα του νέου ρεζερβουάρ καυσίμου και στο χαμήλωμα της σέλας και των μαρσπιέ κατά 9 χιλ., που δημιουργούν μια φυσική, ξεκούραστη θέση οδήγησης, ακόμη και για μεγάλου ύψους αναβάτες. Επίσης νέο, είναι το σύστημα ελέγχου Magneti Marelli ECU 11MP, το οποίο προσφέρει βελτιωμένη διαχείριση των αναρτήσεων Öhlins Smart EC 2.0, καθώς και μια πρωτόγνωρη εμπειρία οδήγησης.

ΣΧΕΔΙΑΣΗ

Αεροδυναμική MotoGP

Στη νέα σχεδίαση τα αεροδυναμικά φτερά δεν είναι εξαρτήματα που εξέχουν από τα πλευρά της μοτοσυκλέτας, αλλά είναι πλέον  ενσωματωμένα στο δύο στρώσεων φέρινγκ. Η ανάλυσή τους έχει γίνει με τη χρήση λογισμικού, αλλά και με δοκιμές σε τούνελ αέρα. Η απόδοσή τους έχει ελεγχθεί διεξοδικά στον δρόμο και σε πίστα αγώνων, από τους μηχανικούς αεροδυναμικής της Aprilia Racing. Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που παρέχει μεγαλύτερη σταθερότητα, καθώς και την καλύτερη αεροδυναμική προστασία και απόδοση που είχε ποτέ.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ένας κινητήρας που ανεβάζει τους παλμούς στα ύψη

Τα νέα μοντέλα RSV4 και RSV4 Factory είναι εφοδιασμένα με τον ίδιο κινητήρα 1100 κ.εκ., τον πρώτο στον κόσμο, υψηλής απόδοσης και στενού προφίλ κινητήρα που έχει τοποθετηθεί σε μοτοσυκλέτα παραγωγής. Ελαφρύς και με μικρότερες διαστάσεις από οποιονδήποτε άλλο κινητήρα, παρέχει ροπή που αγγίζει τα 125 Nm στις 10.500 στροφές/λεπτό. Η ιπποδύναμη παραμένει στους εντυπωσιακούς 217 ίππους, οι οποίοι κυριαρχούν στην κατηγορία, ο κινητήρας όμως, πλέον καλύπτει πλήρως τις προδιαγραφές Euro 5 και ξεπερνά το όριο των 305 χλμ./ώρα σε τελική ταχύτητα.

ΑΠΟΔΟΣΗ

Σχεδιάστηκε για μεγαλύτερη άνεση

Η βελτιωμένη αεροδυναμική οφείλεται επίσης, στο σχήμα του νέου ρεζερβουάρ καυσίμου και στο χαμήλωμα της σέλας και των μαρσπιέ κατά 9 χιλ., που δημιουργούν μια φυσική, ξεκούραστη θέση οδήγησης, ακόμη και για μεγάλου ύψους αναβάτες. Επίσης νέο, είναι το σύστημα ελέγχου Magneti Marelli ECU 11MP, το οποίο προσφέρει βελτιωμένη διαχείριση των αναρτήσεων Öhlins Smart EC 2.0, καθώς και μια πρωτόγνωρη εμπειρία οδήγησης.

Aprilia RSV4 και RSV4 Factory

Η RSV4 είναι διαθέσιμη και στην έκδοση Factory. Και οι δύο εκδόσεις είναι εφοδιασμένες με τον αναβαθμισμένο κινητήρα V4 1099 κ.εκ., με την έκδοση Factory, να διαθέτει σπορ στοιχεία στον βασικό εξοπλισμό της, όπως είναι οι τροχοί από σφυρήλατο αλουμίνιο, το σύστημα ημι-ενεργών αναρτήσεων Öhlins Smart EC 2.0 και οι δαγκάνες φρένων Brembo Stylema.

Ανακάλυψε τα 

Aprilia RSV4 Factory E5

Τιμή: 24.750,00 € Είναι δύσκολο να περιγράψεις τις συναρπαστικές

Aprilia RSV4 E5

Τιμή: 19.700,00 € Και ο νικητής είναι… η RSV4 Έχοντας
Back to Top